Årets tre julefavoritter

Hvert år er det noen juleplater jeg hører mer på enn andre. I år har jeg fått tre tydelige favoritter: 

1. Kari Bremnes og Rikard Wollf sin plate Desemberbarn fra 2001. Jeg oppdaget den ikke før i år, men har falt fullstendig. For en nydelig juleplate!

Mine favorittsanger fra albumet er: Det kimer nu til julefest, Finn veien engel, Fra fjord og fjære og Desemberbarn.

2. Kurt Nilsen og Krinkastingsorkesteret: Have yourself a merry little Christmas (2010)

Mine favoritter: Gje meg handa di venn (med Helene Bøksle), Stjernesludd og Auld Lang Syne

3. Carola: I denna natt blir världen ny – Jul i Betlehem II (2007)

Mine favoritter: I denna natt blir världen ny og Vid Betlehem en Vintarnatt

Hvilke er deres favoritt-juleplater?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg