Miljøvennlig innpakning

I fjor lovet jeg meg selv at i år skulle jeg velge miljøvennlig innpakning til julegavene mine. Det er synd og unødvendig at julepapir ikke kan resirkuleres. (Jeg skrev litt om dette i fjor

I år ble løsningen derfor brunt husholdningspapir. Det har jeg dekorert med figurer klippet ut av gammelt julepapir jeg har tatt vare på fra i fjor og året før (figurene er laget ved hjelp av pepperkakeformer)  og/eller billige silkebånd fra Søstrene Greene. Jeg har også brukt vanlig pakkebånd og papirsnøre fra Panduro.  

Synes pakkene ble ganske så fine, jeg.

(Pakken dekorert med pervogrisene er til storesøster som et minne om det året vi, til mammas store fortvilelse, laget opptil flere slike pepperkaker.)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg