NRK julemusikk

Tusen takk til Maria som i dag gjorde meg oppmerksom på at NRK i desember har en kanal som sender julemusikk hele døgnet! Perfekt for en julefreak!

Derfor har arbeidsdagen tidvis blitt akkompagnert av julemusikk i dag – meget passende for en fredag i advent. Dessuten fikk jeg kalendergave på jobb i dag, heldige meg. (En twix som snart er oppspist)

Nå spilte NRK for øvrig nettopp en sang jeg ikke har hørt før – og som jeg håper det ikke blir nødvendig å spille til jul. Refrenget begynner slik: “Jula den kjem alltid – om det regner eller snør” – passer litt for godt til været vi har hatt i det siste.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg