Endelig advent!

Endelig er advent her! I morgen er det bare fire uker til jul, og søndag er det selveste første søndag i advent. Hurra!

Jeg har satt frem adventsstaken, men får ikke tent den før på tirsdag. Første adventshelg skal nemlig tilbringes i London! Gleder meg utrolig mye til å se hva førjuls-London har å by på! Har researchet litt, funnet et julemarked vi skal besøke, og et par butikker som jeg tror har fine juleavdelinger. Noen julegaver blir det forhåpentligvis også, selv om jeg snart er ferdig. Kanskje en julegave eller to til meg selv?

Jeg elsker London, og jeg elsker jul – dette må jo bare bli en fin helg!

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg