Jeg gleder meg til…

…. oppfølgeren til Nissene på låven! Christian Ødegaard og Espen Ecbo har endelig laget ny julekalender, og siden jeg synes Nissene på låven er utrolig artig (og klein), så har jeg store forventninger til Nissene over skog og hei. Serien er angivelig basert på 71 grader nord og Paradise Hotel, så det lover godt! Mange av figurene fra den forrige serien er med, og jeg grugleder meg til å se Atle Antonsen som Bent igjen, Asbjørn og Rhino (forhåpentligvis kan flere misforståelser om hår oppklares), sytete Steven som satt fast i pipa sist, Synne, Anne-Gro etc. Det må jo bli bra!

Les mer om julekalenderen her.    

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg