Hvordan bake… Harry Potter?!

Jeg har “kommet over”, (som man skriver når man ikke vil innrømme at man faktisk har søkt etter den spesifikke siden..) en ganske så fantastisk nettbutikk. Den har et helt enormt utvalg av spesielle pepperkakeformer! Som mange vet, er jeg over gjennomsnittet interessert i pepperkakeformer, og den amerikanske siden er rett og slett helt utrolig. Her kan du få former av alle statene i USA, Harry Potter (og ugla hans!), babyer (og et foster!), 50 ulike hunderaser, kaktus, kålorm, surfebølge osv. Crazy!

De har også en søkemotor, hvor du kan søke etter former relatert til yrke, sport, religion, høytid etc. Jeg tror nok muligens at jeg må prøve å bestille noen… Det blir vel ikke jul i år uten en pepperkake-astronaut?

Adressen er: http://www.cheapcookiecutters.com/

 

Måtte lime inn fosteret, det var kanskje den drøyeste jeg fant.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg