Når du ønsker at nissen egentlig hadde holdt seg hjemme…

Jeg lette egentlig etter noe annet på YouTube, da jeg kom over en alternativ bjelleklang-versjon om forfyllede nisser. Jeg ble vel egentlig ikke så imponert over teksten, men til gjengjeld ble jeg veldig fascinert av alle slitne julenisser der ute…  

Her er videoen, og så er det bare å krysse fingrene for at det ikke er en av disse nissene som banker på døra di om en syv ukers tid…

http://www.youtube.com/watch?v=aG6AOvM89GE

PS: Noen som har sett filmen Bad Santa med Billy Bob Thornton som full og kriminell kjøpesenternisse? Tenkte på den da jeg så denne Youtube-videoen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg