To måneder til jul!

Endelig er det bare to måneder igjen til jul! Jeg har selvfølgelig ventet på dette, og akter nå å kose meg frem til.. tja, 2012? Og i år som i fjor, for at det ikke skal koke helt over med julefølelser, så kommer jeg til å kanalisere julegleden min via denne bloggen. Jeg vet at det er flere som begynner tidlig, og jeg har fått hele to forespørsler om når julebloggen skal starte opp igjen. Det tok jeg selvfølgelig som et så stort kompliment at jeg ikke kunne gjøre noe annet enn å vekke bloggen til live igjen!      

Så derfor: Velkommen til en ny (og bedre?) sesong av julebloggen! Jeg lover mer julefølelser, mer julestæsj, mer juleunderholdning, nye pepperkakeformer, mer harry julepynt fra New York og ikke minst; omfattende oppdateringer på de viktigste julenyhetene i ukene som kommer.

Nyt tiden fremover, folkens!     

 

2 kommentarer
    1. Endelig! Julebloggen er vekket til live – og det er bare to måneder igjen til jul. Gleder meg til masse god julestemning!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg