JUL!!

Nå er dagen her! For meg har jo jula vart en stund allerede, men julaften må jo sies å være et definitivt høydepunkt.

Planer for dagen:

  • Våkne og være lykkelig (har jeg allerede gjort)
  • Frokost i pysjen, med enda en ny jule t-skjorte
  • Tre Nøtter Til Askepott. Thomas har aldri sett den, tipper han kommer til å like den veldig godt. Eh…
  • Pynte meg
  • Dra til bestefar på aldershjem. Åpne pakker med ham.
  • Julegudstjeneste. (Jeg er jo ikke troende, men elsker jul, julesalmer og julekonserter. For øvrig elsker jeg kirker også, byggene er vakre, og det er et sted jeg finner ro. Derfor er vi i kirka hver julaften, og for meg er det en fin markering av overgangen mellom advent og selve julaften. Etter kirketid, da er det jul! Vurderer å definere meg som sekulær kristen, ikke-troende kristen eller kristenkulturell. :o)
  • Middag
  • Pakker
  • …. (ser i bøker jeg har fått, spiser sjokolade og dessert, sovner på sofaen, spiller eventuelle cd`er som lå under treet osv. I år blir det vel også en liten midnattstur med hund)

Thomas skal for øvrig være ribbevakt mens vi er hos bestefar/kirke.

Har tatt et bilde av Thomas og meg på den store dagen:

Og da gjenstår det bare å ønske mine lesere EN RIKTIG GOD JUL! Nyt dagene, de går fort!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg