Lille julaften over

Nå har jeg gledet meg og telt ned i ukesvis. Og når dagen før dagen er her, så er det nesten uvirkelig. Er det virkelig julaften allerede i morgen? Og grøss og gru, nå er det snart over!!

Dagen har vært ganske rolig, vi har vært på kafé, lagt pakker under treet, Tonje har vært innom, jeg har sett slutten på både Love Actually og Alene Hjemme (ganske greit å bare se slutten. Har jo sett dem hundre ganger før, men da får man liksom med seg stemningen…) Thomas har kommet, og i jula låner vi hund! Rambo har allerede tisset på mammas persiske teppe, men er så søt at han blir tilgitt det meste. Har en plan om å sette en rød sløyfe på ham i morgen… Jeg har på meg den nye jule-tskjorta fra USA, mamma og Bjørn har spist juletorsk, jeg har spist .. eh grillet julekylling. En veldig fin oppladning til selveste julaften!! Som er i morgen!!

 

1 kommentar
    1. Jeg lover, han har ikke hatt uhell her hjemme på ukesvis!! Kanskje han var litt stresset da han kom frem. Får ihvertfall håpe det ikke gjentar seg. Hils allesammen og si god jul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg