Litt rødt også

Rødt er jo julefargen fremfor noen. Og selv om jeg pynter mest med blått og sølv, har det selvfølgelig sneket seg inn noe rødt hos meg også. På kjøkkenet sitter for eksempel min eneste røde nisse (har to i sølv). Han er utrolig kul, og har fulgt meg i noen år. Da jeg bodde med Evelina, var det tradisjon at han kom frem med første snøen. Da ble han diskret plassert i DVD-hylla, hvor han satt og dinglet med bena, og minte oss om at det snart var jul. Nå får han sitte i vinduskarmen på kjøkkenet.

På kjøkkenet har jeg også kakeboksene mine. Jeg liker best små kakebokser, med det resultat at jeg har mange kakebokser som egentlig er for små til å ha kaker i… Men det gjør ingenting, de er fine til pynt og. (Ikke har jeg bakt så veldig mye heller!!)

Fikk det som trolig er verden minste julegruppe på lørdag. Den står sammen med den minste julestjernen på markedet, som ser gigantisk ut i forhold. Ertet pappa med at jeg skulle legge den ut på bloggen og si at jeg hadde en litt gnien far, men det fikk jeg ikke lov til. Dessuten ville det vært løgn. 

  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg