En bitteliten uke til jul!

I dag er det bare en uke til jul. Det går fort! Skynd dere å kose dere før det er for sent! Dagen har for meg bestått i å gjøre klar kåken til familieinvasjon i morgen. Vi har invitert 14 stk på pinnekjøttkalas, og leiligheten vår er hverken stor nok eller ryddig nok til det! Men der det er hjerterom er det husrom osv. Men i dag har altså julestyring vært hovedgesjeften. Har måttet koke to omganger risgrøt til riskremen (fordi jeg svidde den første..), pappa har vært her for å henge opp knagger og et bilde over spisebordet, stuebordet fikk siste strøk maling i går (!), dermed er gjesterommet gjort om fra malerom tilbake til gjesterom i dag, jeg har laget kake, og kanskje det viktigste og morsomste – vi har pyntet juletreet!

Juletreet er kjempestort og veldig fint! Vi har handlet vårt første juletre sammen, og mens jeg tenkte vi skulle ha et middels til lite juletre, falt Thomas for et kjempetre. Så da ble det det! (Siden jeg tross alt bestemmer ganske mye annet hva interiøret angår..). Jeg har vært bekymret for om treet kom til å få plass i leiligheten (sammen med de 14 gjestene), men etter å ha klemt det litt opp i veggen, ser det ut til at det skal gå bra! Og selv om juletreet er bittelitt overdimensjonert – så er det absolutt en julefreak verdig! Bilder kommer i morgen.

Nyt siste uke, på tide å skrive liste over det man vil rekke før jul – og så stryke ut det man ikke kommer til å få tid til. Spørs om sølvpussinga mi ryker. I år og.       

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg