6 uker til jul

Eller, det er egentilig ikke helt sant. Det var seks uker til jul på fredag, men da hadde jeg ikke tid til å lage noe innlegg. Og det betyr jo bare at det er UNDER seks uker til jul i dag!

New York er et julegavemekka, så pengene flyr, mens kofferten blir tyngre og tyngre. Blir kanskje vel mange førjulsgaver til meg selv, men hvor ofte er man egentlig i New York? Ikke hver dag. Har kommet langt på årets julegaveliste, og det føles BRA. Kjipt at ingen kan bytte gaver de får fra meg i år, men hvorfor skulle de egentlig ville det??

Ryktet har desverre spredd seg om denne julebloggen blant gruppa jeg har vært med i USA, og reaksjonene har havnet på en skala fra “du er rar” til “du er søt”. For å bevare egen verdighet har jeg flere ganger funnet det nødvendig å påpeke at jeg har seks års høyere utdannelse, har vært ungdomspolitiker, bryr meg om krig og fred og sånn, samt stilt intelligente spørsmål til innledere, for å balansere inntrykket av egen person. Men hvem sa at livet som juleblogger er et enkelt liv? 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg