Juleinvitasjon

I dag var det verdens tristeste høstdag på Hadeland. Masse regn, masse vind og brun/grå natur. Eneste lyspunkt var fire rådyr som løp forbi på jordet utenfor der jeg satt og jobbet. Da ble jeg veldig glad. Og på facebook har jeg fått denne juleinvitasjonen, da ble jeg også glad:

Lage kort, strikke, spise grøt med mandel, drikke gløgg, jule og jule. Kom til meg å jul. 🙂 Håper vi kan hygge oss sammen. Ingen fare å ta med det man helst vil jule med, og kanskje litt rødvin hvis man vil julegløgge.
Grøt halv syv!

Ser dermed ut som om det blir juling på meg i slutten av november, jippi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg