Jul på Åhléns

Åhléns var tidlig ute med julepynten i år, så jeg har vært innom opptil flere ganger allerede. Jeg synes de har mye fint, og endel som er litt annerledes enn tradisjonell julepynt. Jeg synes for eksempel at glasskulene med de rosa blomstene på er nydelige, men har ikke kjøpt noen, siden de ikke passer inn på treet mitt (iallfall ikke i år). Har selvfølgelig plukket med meg noe annet småtteri derfra; muffinsformer med julemotiv, røde kubbelys, ballerina i sølv til juletreet og to kremmerhus i metall jeg planlegger å fylle med godteri. (Må sikkert fylles på gjennom hele romjula… ) Dessuten har jeg veldig lyst på den litt gammeldagse kakeboksen det står “god jul” på, og et par glitrende reinsdyr. Vi får se om jeg kan budsjettere med et par reinsdyr når neste studielån kommer. Som vanlig blir det nok også en tur innom etter jul, for å handle julevarer på halv pris. Halvparten så dyrt, dobbelt så gøy! (Eller noe sånt!)

5 kommentarer
    1. Takk for tipset! Bra du har oversikta, så blir det så mykje enklare for oss andre 🙂
      Reinsdyra var knall, dei skal eg kjøpe meg.

    2. Ingunn Ekern kjenne Jule-Mari! Moro. Spesielt sia ej berre kjenne den no-plutseli-på-nynorsk-Ingunn (applaus!) sovidt via den kjære Anna J. 🙂
      No fekk ej lyst til å ta mej en tur på Åhléns, du burde få dei til å annonsere på bloggen din, Mari. Då kunne du fått inn litt annonsekrone til å spe på julebudsjette. 😉

    3. Der var det mye fint! Jeg tar en tur etter jobb, sikre meg en kakeboks blant annet, og en ballerina til juletreet. Jeg kjøpte julepynt allerede i september, så jeg synes ikke du er tidlig ute. I museumsbutikker har de julepynten ute hele året vet du.

    4. Andrea: Kanskje jeg kan få annonsekronene som rabatt på reinsdyr og kakeboks? Det hadde vært fint!

      Det er en stund siden jeg og Ingunn krysset våre veier, men facebook er fin sånn!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg